Reklamacje i zwroty

Zwroty

Krok 1

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.

Wypełnij i wyślij Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (dostępny w stopce strony w zakładce Regulamin) na adres:

DTS Sp. z.o.o.,  ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów albo e-mailem: sprzedaz@lovelonglife.pl

Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.

Krok 2

W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:

DTS Sp. z.o.o., 

ul. Lwowska 142/7A,

35-301 Rzeszów

z dopiskiem „Zwrot”.

Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyn. Termin na odstąpienie od umowy biegnie od dnia zawarcia umowy/odbioru przesyłki.

Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone w formie, wskazanej w Formularzu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.

Paczkę dostarczył Ci kurier:

  1. Przy odbieraniu przesyłki od kuriera koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
  2. Jeśli okaże się, że jest, musisz spisać z kurierem protokół szkody i skontaktować się z nami pod adresem e-mail: sprzedaz@lovelonglife.pl lub adres korespondencyjny: DTS Sp. z.o.o.,  ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów – przesyłając formularz reklamacji wraz z protokołem szkody.

Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:

  1. Jeśli sam produkt, który otrzymałeś, wydaje Ci się wadliwy, prześlij reklamację listem na adres:
    DTS Sp. z.o.o.,  ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów z dopiskiem „Reklamacja” lub
    e-mailem na adres: sprzedaz@lovelonglife.pl korzystając z formularza reklamacji dostępnego w stopce strony w zakładce Regulamin.
  2. Koniecznie podaj nr zamówienia, nr partii (znajdziesz go na spodzie opakowania) oraz swoje dane.
  3. Opisz wadę produktu, załącz potwierdzenie zakupu, a najlepiej również zdjęcia wadliwego produktu.
  4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze, na nr konta bankowego wskazanego w Formularzu Reklamacji.