Zwroty
Krok 1
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.
Wypełnij i wyślij Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (dostępny w stopce strony w zakładce Regulamin) na adres:
DTS Sp. z.o.o., ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów albo e-mailem: [email protected]
Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.
Krok 2
W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:
DTS Sp. z.o.o.,
ul. Lwowska 142/7A,
35-301 Rzeszów
z dopiskiem „Zwrot”.
Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyn. Termin na odstąpienie od umowy biegnie od dnia zawarcia umowy/odbioru przesyłki.
Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone w formie, wskazanej w Formularzu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Reklamacje
Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.
Paczkę dostarczył Ci kurier:
- Przy odbieraniu przesyłki od kuriera koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
- Jeśli okaże się, że jest, musisz spisać z kurierem protokół szkody i skontaktować się z nami pod adresem e-mail: [email protected] lub adres korespondencyjny: DTS Sp. z.o.o., ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów – przesyłając formularz reklamacji wraz z protokołem szkody.
Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:
- Jeśli sam produkt, który otrzymałeś, wydaje Ci się wadliwy, prześlij reklamację listem na adres:
DTS Sp. z.o.o., ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów z dopiskiem „Reklamacja” lub
e-mailem na adres: [email protected] korzystając z formularza reklamacji dostępnego w stopce strony w zakładce Regulamin. - Koniecznie podaj nr zamówienia, nr partii (znajdziesz go na spodzie opakowania) oraz swoje dane.
- Opisz wadę produktu, załącz potwierdzenie zakupu, a najlepiej również zdjęcia wadliwego produktu.
- Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze, na nr konta bankowego wskazanego w Formularzu Reklamacji.