Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Wróć do sklepu

FAQ

  • Jak zamawiać

    Krok 1 – Wybór produktów

    • Skorzystaj z wyszukiwarki lub przejrzyj listę wszystkich produktów, aby znaleźć odpowiadające Ci artykuły.
    • Każdy produkt posiada szczegółowe informacje o sposobie zastosowania, składzie i wartościach odżywczych.
    • Kiedy znajdziesz interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka.
    • Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta („REJESTRACJĘ) albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

    Krok 2 – Zawartość koszyka

    • W koszyku możesz sprawdzić czy Twoje zamówienie się zgadza.
    • Jeżeli posiadasz kod rabatowy, wprowadź go, aby otrzymać zniżkę.
    • Kliknij przycisk „PRZEJDZ DO KASY”, aby potwierdzić wybrane opcje.

    Krok 3 – Składanie zamówienia

    • Aby dokończyć zamówienie, podaj dane osobowe, adres mailowy i dane do wysyłki lub
    • Jeśli jesteś już naszym klientem, zaloguj się podając swój e-mail i hasło.
    • Następnie wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności.
    • Upewnij się, czy wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane są poprawne.
    • Jeśli chcesz, abyśmy wysłali Twoje zamówienie na inny adres zaznacz “DOSTAWA POD INNY ADRES” i podaj odpowiednie dane.
    • Wyraź zgodę na warunki składania zamówienia poprzez akceptację regulaminu oraz polityk.
    • Kliknij „ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE”
    • W zależności od wybranej opcji zapłaty, postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami
    • W chwili potwierdzenia, Twoje zamówienie trafia do naszego systemu, a my zaczynamy jego realizację.

    Krok 4 – Odbierz przesyłkę

    • Na terenie miasta Rzeszowa i Łańcuta koszt dostawy wynosi 0,00zł (w celu ustalenia warunków zamówienia i dostawy, konieczny jest kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą,                                                pod numerem tel. +48 729 917 960 lub +48 729 917 962.
    • Przesyłaka kurierska – realizowana jest do 3 dni roboczych od wpływu środków na konto Sprzedawcy.
  • Koszty i formy dostawy

    1. Klient może skorzystać z następujących opcji dostawy zamówionego Produktu:

    • Dostawy w formie przesyłki kurierskiej (opłata standardowa w wysokości 16,00 zł).
    • Bezpłatnej dostawy na terenie miasta Rzeszowa oraz Łańcuta (w celu ustalenia warunków zamówienia i dostawy, konieczny jest kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą,                                                      pod nr tel. +48 729 917 960 lub +48 729 917 962.

    2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

    • Przelew zwykły

    Zamówienie można opłacić dokonując przelewu na nasze konto w banku. W tytule wpisując numer zamówienia.

    Dane do wpłaty                                                                                                   
    DTS Sp. z.o.o.
    ul. Lwowska 142/7A
    35-301 Rzeszów
    Numer rachunku 50 8642 1126 2012 1147 3277 0001

    • Przelewy24

    Serwis bezpiecznych i szybkich płatności online. Udostępnia ponad 120 metod płatności. Umożliwia automatyczne potwierdzenie transakcji online. Jest to najszybsza i najwygodniejsza w użyciu forma płatności dla naszych klientów. Więcej informacji na stronie operatora: www.przelewy24.pl

    Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

    3. Ile trwa realizacja zamówienia?

    Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.

    W przypadku braku dostępności towaru w magazynie producenta termin może ulec zmianie.

  • Reklamacje i zwroty
    Zwroty
    Krok 1 

    Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.

    Wypełnij i wyślij Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres:

    DTS Sp. z.o.o.,  ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów albo e-mailem: sprzedaz@dtsbio.pl

    Koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu oraz podaj nr konta bankowego.

    Krok 2

    W ciągu 14 dni odeślij produkty na adres:

    DTS Sp. z.o.o.,

    ul. Lwowska 142/7A,

    35-301 Rzeszów

    z dopiskiem „Zwrot”.

    Pamiętaj, że produkt, który zwracasz, nie może być otwarty ani uszkodzony. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

    Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia bez podania przyczyn. Termin na odstąpienie od umowy biegnie od dnia zawarcia umowy/odbioru przesyłki.

    Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze. Zostaną one zwrócone w formie, wskazanej w Formularzu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

     

    Reklamacje

    Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, przeczytaj poniższą instrukcję.

    Paczkę dostarczył Ci kurier:
    1. Przy odbieraniu przesyłki od kuriera koniecznie sprawdź, czy opakowanie nie jest uszkodzone.
    2. Jeśli okaże się, że jest, musisz spisać z kurierem protokół szkody i skontaktować się z nami pod adresem e-mail: sprzedaz@dtsbio.pl lub adres korespondencyjny: DTS Sp. z.o.o.,  ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów – przesyłając formularz reklamacji wraz z protokołem szkody.
    Chcesz zareklamować zawartość zamówienia:
    1. Jeśli sam produkt, który otrzymałeś, wydaje Ci się wadliwy, prześlij reklamację listem na adres:
      DTS Sp. z.o.o.,  ul. Lwowska 142/7A, 35-301 Rzeszów z dopiskiem „Reklamacja” lub
      e-mailem na adres: sprzedaz@dtsbio.pl korzystając z formularza reklamacji.
    2. Koniecznie podaj nr zamówienia, nr partii (znajdziesz go na opakowaniu) oraz swoje dane.
    3. Opisz wadę produktu, załącz potwierdzenie zakupu, a najlepiej również zdjęcia wadliwego produktu.
    4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni.

    W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niezwłocznie zwrócimy Ci pieniądze, na nr konta bankowego wskazanego w Formularzu Reklamacji.